ایتالیا به جام جهانی قطر بازخواهد گشت | حذف یک تیم از جام جهانی قطر علنی شد

ثریا: تیم ملی ایتالیا در آستانه بازگشت به جام جهانی 2022 قرار دارد.
ایتالیا به جام جهانی قطر بازخواهد گشت | حذف یک تیم از جام جهانی قطر علنی شد
به گزارش ثریا:

جام جهانی قطر یکی از پر حاشیه ترین دوره های جام جهانی می باشد که تا به حال برگذتر شده است. در جام جهانی قطر با حواشی زیادی روبرو بودیم مانند: حذف روسیه و شروع بیماری کرونا که حواشی زیادی برای برگذاری این مسابقات داشت. یکی از عجیب ترین اتفاقات جام جهانی قطر صعود نکردن تیم ملی ایتالیا در این دوره بود که نتوانست به مسابقات برسد و در مرحله مقدماتی حذف شد. حال ایتالیا چشم به حذف شدن یکی از تیم های صعود کرده به جام جهانی بسته است تا بتواند در این دوره نیز حضور داشته باشد.

فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به صورت رسمی با ارسال نامه ای به فدراسیون تونس این کشور را تهدید کرد که از مسابقات جام جهانی 2022 قطر کنار می گذارد.

دیگران چه می خوانند:

این نامه تهدیدآمیز فیفا برای تونس رقیب تدارکاتی تیم ملی کشورمان به دلیل دخالت های دولت در فوتبال ارسال شده است.

با رسانه ای شدن تهدید فیفا نشریه «لو پاریزین» فرانسه خبر داد فیفا در صورت کنار زدن تونس از حضور در مسابقات جام جهانی تیمی را انتخاب می کند که در رنکینگ فیفا در بالاترین مرتبه قرار دارد ولی از صعود به جام جهانی بازمانده است.

طبق اعلام نشریه فرانسوی تیم ملی ایتالیا بزرگترین و بهترین ناکام در رده بندی فیفا است که در جام جهانی حضور ندارد و فیفا در صورت حذف تونس ایتالیا را جایگزین رقیب ایران می کند.

شاگردان کارلوس کی روش قبل از جام جهانی 2022 دو بازی دوستانه انجام می دهند. اولین بازی یوزها مقابل نیکاراگوئه و دومین بازیشان مقابل تونس است.

ایتالیا به جام جهانی قطر بازخواهد گشت | حذف یک تیم از جام جهانی قطر علنی شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟