ساعت و زمان پخش سریال لئوناردو

ثریا: سریال لئوناردو به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود و به همین بهانه به معرفی بازیگران و به همراه خلاصه داستان و زمان پخش و تکرار آن می پردازیم.
ساعت و زمان پخش سریال لئوناردو
به گزارش پایگاه خبری ثریا:

سریال لئوناردو در شش قسمت از شبکه چهار سیما پخش می شود.واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که هر شب ساعت 12 بامداد یک سریال جذاب ایرانی و خارجی را روانه پخش می کند ، با پایان یافتن سریال ایرانی «خورشید شب» سریال لئوناردو به کارگردانی بریل ریچارد (BERYL RICHARDS ) را پخش می کند.

داستان این سریال درباره اتفاقاتی است که برای لئوناردو داوینچی و دوستانش اتفاق می افتد در این سریال لئوناردو، مخترع و هنرمند جوانی است که در کارگاه نقاشی کار می کند و توماسو، ماکیا ولی و لورنزو از دوستان او هستند. توماسو دختری است علاقه مند به هنر که به دلیل سنت های حاکم بر جامعه و عدم پذیرش زنان در فعالیت های هنری با هیبت پسرانه در کارگاه نقاشی فعالیت می کند.لورنزو پسر بانکداری است که در یک انجمن سری فعالیت می کند و لئوناردو را زیر نظر گرفته تا از اختراعات او مطلع باشد و امتیازات آن را بگیرد.

دیگران چه می خوانند:

این سریال که محصول ۲۰۱۱ انگلستان است در آن فلورا اسپنسر، جاناتان بیلی، آکمندجی نکفرنیان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.سریال خارجی « لئوناردو» هر بامداد ساعت 12 پخش و ساعت ۱۸ بازپخش می شود.

 

منبع : پیک نت

ساعت و زمان پخش سریال لئوناردو

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟