دلایل موفقیت دیجی کالا

ثریا: پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا امکانی برای تولیدکنندگان، هنرمندان، صنعتگران و کارآفرینان ایرانی در سراسر کشور فراهم کرده تا محصولات خود را در بازاری به وسعت ایران عرضه کنند.
دلایل موفقیت دیجی کالا
به گزارش پایگاه خبری ثریا: پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا امکانی برای تولیدکنندگان، هنرمندان، صنعتگران و کارآفرینان ایرانی در سراسر کشور فراهم کرده تا محصولات خود را در بازاری به وسعت ایران عرضه کنند.

این کسب‌وکار بر اساس علاقه شخصی شروع شده است و از ابتدا شیوه شروع آنلاین را برای فروش محصولات آغاز کرده است. مهرداد شکوئی و علی امکانی می‌گویند: بعد از آغاز همکاری با دیجی‌کالا کار ما بیشتر دیده شد و رشد خوبی در کسب‌وکار ما به وجود آمد. فرایند رو به رشد بودن کسب‌وکار و هر روز بهتر از دیروز بودن، اتفاقی است که هم در خود دیجی‌کالا دیده می‌شود و هم برای فروشنده‌ها اتفاق می‌افتد. این همکاری هم برای ما مثبت بوده است و هم با رضایت مشتریان همراه است و ما هم اکنون برنامه‌های دیگری برای ایجاد تنوع محصولی در نظر گرفته‌ایم تا کار خود را توسعه دهیم.

خرید و فروش آنلاین را می‌توان به فروشگاهی تشبیه کرد که هیچوقت بسته نیست و مشتری هر زمان می‌تواند برای خرید اقدام کند و از محتواهای موجود درباره محصول و نظرات دیگر خریداران استفاده کند.

دیگران چه می خوانند:

دیجی‌کالا برندی ملی ایرانی است که حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی را مهم‌ترین وظیفه خود می‌داند.



منبع:شمانیوز


 

دلایل موفقیت دیجی کالا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟