آغاز نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث فعالان قرآنی کشور

ثریا: ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه فعالان قرآنی، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران عضو صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور آغاز شد.
آغاز نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث فعالان قرآنی کشور
به گزارش ثریا:  بدنبال ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به اعضاء صندوق اعتباری هنر و براساس قرارداد منعقد شده با «بیمه سرمد» ثبت‌نام بیمه تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید) و به مدت ١٠روز از تاریخ ١٢ تیرماه لغایت ٢١ تیرماه از طریق وب سایت صندوق؛ به ‌نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.

در این قرارداد سطح جامعی از خدمات درمانی در قالب ٣ طرح (امید، آرامش و رفاه) با تعهدات و پوشش‌های فراتر از سال قبل ارائه می‌شود. بر این اساس تلاش شده است حداکثر خدمات با کمترین هزینه برای اعضاء منظور شود. همه خدمات بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو به اعضاء ارائه خواهد شد.

براساس مقررات، ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق و داشتن بیمه پایه است. ثبت‌نام بیمه تکمیلی همانند سال گذشته از طریق وب سایت صندوق انجام خواهد پذیرفت.

دیگران چه می خوانند:

٦٠درصد هزینه بیمه تکمیلی فعالان قرآنی عضو صندوق هنر، توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت یارانه تأمین می‌شود.

سهم ٤٠ درصدی متقاضی، برای یک سال به شرح ذیل است:

طرح امید ١٢٨ هزار و هشتصد تومان

طرح آرامش ٤١٨ هزار و هشتصد تومان

طرح رفاه ٦٧٨ هزار و هشتصد تومان 

باتصمیم صندوق اعتباری هنر، امسال «بیمه عمر و حوادث» نیز به فهرست خدمات هر سه طرح افزوده شده و سقف تعهد بیمه فوت طبیعی، ٢٠ میلیون تومان و فوت ناشی از حوادث ٤٠ میلیون تومان است.

شرح خدمات پزشکی هریک از سه طرح فوق را از اینجا بخوانید.

آغاز نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث فعالان قرآنی کشور

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟