دیدار مدیرعامل بیمه ایران با کارکنان روابط عمومی شرکت در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

ثریا: روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، روزی برای یادآوری اهمیت و نقش حیاتی هنر - صنعت روابط عمومی در دنیای بی انتهای ‏ارتباطات و‏ مهم‌ترین هنر روابط عمومی نیز برقراری ارتباط صادقانه و خیرخواهانه با مردم و ایجاد اعتماد بین مردم و دستگاه های اجرایی است.
دیدار مدیرعامل بیمه ایران با کارکنان روابط عمومی شرکت در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش ثریا: سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب در دیدار با کارشناسان روابط عمومی این شرکت که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، از اقدامات و فعالیت‌ های این اداره کل قدردانی و تشکر کرد.
 
    در این دیدار که در فضایی صمیمی برپا شد، مدیرعامل بیمه ایران، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های روابط عمومی با کارکنان این واحد به گفتگو پرداخت و همکاران این حوزه نیز نظرات ودیدگاه های خود را مطرح کردند.
 
    مدیر عامل بیمه ایران در سخنانی روابط عمومی را دارای خصوصیات  برون گرا، خلاق وپویا، امین و حافظ کیان و برند شرکت دانست و تاکید کرد : فعالیت های حوزه روابط عمومی، فقط به برگزاری همایش ها، مراسم ها، اطلاع رسانی و خبر خلاصه نمی شود و با توجه به امکانات، متدولوژی و فناوری های های جدید در  عرصه گسترده ارتباطات می توان از قدرت این ابزارها وامکانات در افزایش ضریب نفود بیمه وهمچنین اجرای برنامه ها و اهداف تعالی بخش شرکت استفاده کرد.
 
    وی در ادامه افزود: این مناسبت تنها مربوط به فعالان حوزه روابط عمومی نیست بلکه متعلق به تمام کسانی است که با  اخلاق خوب و روی گشاده، خداوند متعال را به خاطر  نعمت  های فراوانی که به آنها عطا کرده شکرگزارند و با روی خوش پاسخگوی نیاز های مشتریان و بیمه گذاران هستند.
 
بختیاری، در پایان، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان ‌و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی بیمه ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت  و از درگاه ایزد منان برایشان سلامتی و توفیق روزافزون ‌مسئلت نمود.‌
 
3-1

6

4 (1)

دیگران چه می خوانند:



منبع: شمانیوز


 

دیدار مدیرعامل بیمه ایران با کارکنان روابط عمومی شرکت در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟