قرهچماقلو افزود: از طرفی درکنار دستیابی به منافع کارمزدی حاصل از عملیات بیمهگری درحیطه مشتریان بانک، این امکان وجود دارد که با تلاش بخش بازاریابی بانک و بیمه، حجم قابل ملاحظهای از حق بیمه پیش بینی شده سال ۹۹ دربانک جذب شود، همچنین فرصت مغتنمی ایجادخواهدشد تا فعالان حوزه شبکه فروش، بازاریابی و سوپرمارکت مالی بانک بتوانند از محل کارمزد کسب درآمد کنند که بازاریابی بیمههای عمر نمونه بارز آن است.
معاون توسعه بازار و شبکه فروش با تاکید بر اینکه دستاورد هیئت مدیره و تیم اجرایی فراتر از تکالیف محوله است برتوانمندی مجموعه بیمه تجارتنو در ارائه خدمات اشاره کرده و اظهارداشت: بنابر آمار بیمه مرکزی حدود ۵۰ درصد از پروندههای سیل در این شرکت تشکیل و خسارت آنها پرداخت شد. این توانمندی همراه با سرعت در کارشناسی و پرداخت خسارت ملاک ارزشمندی برای ارزیابی تجارتنو است که میتواند تبلیغ موثری در معرفی این شرکت به مشتریان باشد.
منبع:شمانیوز
0 دیدگاه