انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور کدام اند

در مکان های مختلفی از رادیاتور شوفاژها استفاده می شود که از جمله ی آنان منازل، اداره ها، مدارس، هتل ها، مطب ها و غیره می باشد. انواع آن ها شامل پره ای، پنلی، شیشه ای و برقی می باشد. در این نوشتار که به این موضوع پرداخته ایم که انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور کدام اند به مدل های تولید شده توسط کمپانی ایران رادیاتور می پردازیم.
انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور کدام اند

 

دیگران چه می خوانند:

در هر ساختمانی نیاز به تجهیزات گرمایشی داریم تا بتوان محیط را به وسیله ی آنان در فصول سرد سال گرم نگه داشت. مدل های مختلفی از رادیاتورها برای این منظور تولید می شوند و در این نوشتار نیز به این پرداخته ایم که انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور کدام اند. از گذشته تا به امروز استفاده های زیادی از رادیاتورها برای تامین گرمایش مکان های گوناگون می شده است و این سیستم حرارت را از طریق گردش آب گرم فراهم می کند. با اتصال آن به موتورخانه یا پکیج آبگرم را دریافت کرده و سپس حرارت در لوله ها به گردش درمی آید.

در مکان های مختلفی از رادیاتور شوفاژها استفاده می شود که از جمله ی آنان منازل، اداره ها، مدارس، هتل ها، مطب ها و غیره می باشد. انواع آن ها شامل پره ای، پنلی، شیشه ای و برقی می باشد. در این نوشتار که به این موضوع پرداخته ایم که انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور کدام اند به مدل های تولید شده توسط کمپانی ایران رادیاتور می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با تاریخچه این کارخانه و بررسی مشخصات خرید رادیاتور ایران رادیاتور می توانید وارد صفحه ی مربوطه آن در دماپویا شوید. این شرکت سازنده از سال 1359 با بکارگیری تکنولوژی های اروپایی در تولید رادیاتورها فعالیت خود را آغاز کرده است. امروزه این کمپانی محصولات خود را به کشورهای مختلفی مانند ایتالیا، آلمان و فرانسه صادر می کند.

با راه اندازی خط تولید مجهز اتوماتیک بهترین رادیاتورها در مدل های پنلی فولادی و آلومینیومی پره ای طراحی و عرضه می شود. انواع رادیاتورهای پره ای که توسط این برند تولید می شود، شامل سری های پره ای کال، درای، فایر، سولار، اکو، ماکسی، ترموکالور، تمپو و دوال می باشد. مزیت مدل های آلومینیومی این است که در برابر رطوبت مقاومت زیادی دارند و لایه فیلم نازکی که در سطح فلز آلومینیوم به صورت اکسید آلومینیوم به کار رفته، از نفوذ رطوبت به داخل فلز جلوگیری می کند. با توجه به آن که این فلز قابلیت تغییر فرم دارد، می توان از آن به صورت گسترده در ساخت رادیاتورها استفاده کرد.

برای بررسی بیشتر این سوال که انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور کدام اند می توان به این نکته هم اشاره داشت که این مدل های پره ای به آبگرم کمتری نیاز دارند تا دمای اتاق را به درجه مطلوب برسانند. با توجه به وزن کمی که این مدل ها دارند، قیمت پایین تری هم دارند. همچنین این رادیاتور پیش از بسته بندی با لایه ای از پلاستیک پوشانیده می شود و این لایه کمک می کند تا در تمامی مراحل حمل و نصب از محصول محافظت شود. این برند انواع مدل های پره ای آلومینیومی را در سایزها و اندازه های مناسب طراحی می کند و در سطح گسترده ای نیز به فروش می رساند.

این رادیاتور را می توان به پکیج یا موتورخانه، همچنین سیستم های خورشیدی متصل کرد تا حرارت را از آبگرم تهیه شده توسط آن ها تامین کند. این شوفاژهای ایران رادیاتور در انواع 5، 7 و 10 پره طراحی می شوند و این پره ها باید متناسب با فضای محیط و متراژ محل مورد نظر باشد تا تمامی آن را پوشش داده و دمای آن را به درجه دلخواه برساند. طراحی و تنوعی که در ظاهر آن ها وجود دارد، به راحتی با دکوراسیون های مختلف هماهنگ می شود.

برای بررسی نکات بیشتر در زمینه ی این سوال که انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور کدام اند ، به مدل های پنلی فولادی نیز خواهیم پرداخت. این رادیاتورها تحت فشار 9 بار مورد آزمایش قرار می گیرند و از هر دو جهت قابلیت نصب دارند. سری های پنلی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و در برابر آسیب های خوردگی و زدگی مقاومت کافی را دارند. مدل های مختلف آن شامل 60 سانت، 80، 100، 120، 140، 160 و 180 سانت می باشد. ناگفته نماند که طراحان ایران رادیاتور آن را با رنگ لپوکسی پوشش می دهند. با توجه به سبک بودن این مدل ها می توان آن ها را به راحتی تمیز کرد. توصیه تیم دماپویا این است که در محیط هایی که فضای کمی وجود دارد، از سری های پنلی استفاده نمایید.

برای آشنایی بیشتر و خرید رادیاتور های ایران رادیاتور به لینک زیر مراجعه کنید. لازم به ذکر است این فروشگاه اینترنتی به سراسر کشور ارسال دارد و انواع مختلف سیستم های مورد نیاز در تاسیسات ساختمان را در بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

رادیاتور-ایران-رادیاتورhttps://damapouya.com/

 

انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور کدام اند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟