کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی مشارکت انتخاباتی را افزایش داد

ثریا: دبیر کل سابق انصار حزب‌الله گفت: با حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت انتخاباتی مردم افرایش پیدا کرده است
کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی مشارکت انتخاباتی را افزایش داد
به گزارش ثریا:

حسین الله‌کرم در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، اظهار داشت: بنده معتقدم با حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت انتخاباتی مردم افرایش پیدا کرده است. متأسفانه برخی از جریانات داخلی و خارجی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودند که حضور آیت‌الله رئیسی بخش مهمی از توطئه‌های آنها را خنثی کرده است.

وی گفت: هیچ فضای منفی‌ای در کشور وجود ندارد و همواره فضا مثبت بوده، اما جریان معاند و اپوزیسیون به دنبال این است که فضای سیاسی کشور را علیه آیت‌الله رئیسی ملتهب و منفی نشان دهد.

دیگران چه می خوانند:

دبیر کل سابق انصار حزب‌الله خاطرنشان کرد: با حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات، رغبت مردم به مشارکت در انتخابات افزایش یافته و حتی جریان رقیب که زمانی خواستار مشارکت حداقلی بود، با مشاهده رغبت مردم به آیت‌الله رئیسی و افزایش مشارکت تمایل مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی، تصمیم گرفتند تحریم انتخابات و سیاست مشارکت حداقلی را کنار بگذارند و از انتخابات حمایت کنند.

الله‌کرم با بیان اینکه همتی و مهرعلزاده دو تا پنج درصد رأی به دست خواهند آورد، افزود: این افراد تلاش می‌کنند تا بگویند که دوم خرداد تکرار خواهد شد اما دیگر این حرف‌ها خریداری ندارد. امروز مردم به آیت‌الله رئیسی اعتماد دارند.

او ادامه داد: ایت‌الله رئیسی از جنس مردم است و امیدواریم که دولت اول احمدی‌نژاد دوباره تکرار شود.

دبیر کل سابق انصار حزب‌الله بیان داشت: دولت آقای رئیسی طبق موازین اسلام برای زنان ارزش و جایگاه قائل است و برای ارتقای جایگاه زنان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.


منبع: شمانیوز
 

کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی مشارکت انتخاباتی را افزایش داد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟