دیجیکالا یک «برند ملی» توسعهدهنده کسبوکارهای ایرانیدر فروشگاه آنلاین دیجیکالا بیش از ۱۵۰ هزار فروشنده و تولیدکننده ایرانی به ۸۰ میلیون ایرانی خدمت میدهند و این فروشگاه برای بیش از ۸ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم داشته است.
دیجیکالا برند ملی است
دیجیکالا فرای از اینکه یک برند تجاری باشد، یک برند ملی تمام و کمال است و تمام ویژگیها و ارزشهای ملی بودن را هم دارد و هم توسعه میدهد.
این پلتفرم استارتاپی جدای از اشتغالزایی مستقیم برای بیش از هشت هزار نفر، تولیدکنندگان ایرانی را مستقیما به بازاری به وسعت سراسر ایران وصل میکند. اکنون بیش از ۱۵۰ کسب و کار ایرانی در این پلتفرم فعالیت میکنند و در میان آنها تولیدکنندگان ملی دغدغهای جز تولید ندارند.
گروه دیجیکالا در سـال ۱۳۸۵ با سرمایه اولیه بسیار محدود شـروع بـــه کار کرد و امروز پربازدیدترین فروشگاه آنلاین ایران و منطقه اســت. از مهمترین شـرکتهای زیرمجموعـه و سـرویسهای اصلـی ایـن گـروه میتـوان بـه فروشـگاه اینترنتـی دیجـیکالا، فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتـی فیدیبو، فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجیاسـتایل، سـوپرمارکت آنلاین (دیجیکالا فرِش)، زیرساخت پرداخت الکترونیک و خدمات مالی دیجیپی، دیجی اکسپرس، پلتفرم جت و مرکز نوآوری و شتابدهی دیجینکسـت اشاره کرد.
گروه دیجیکالا پـس از سـرمایهگذاری در اسـتارتاپ کمـدا بـه عنـوان پلتفـرم خردهفروشـی در بسـتر شـبکه اجتماعی در سـال ۱۳۹۸، یک کسـب وکار جدیـد به نام پیندو را در سال ۱۳۹۹ راهانـدازی کـرده است که پلتفـرم ثبـت آگهـی آنلایـن خریـد و فـروش کالا (نیازمندیها) است. علاوه بر این، دیجیاکسپرس در پاییز ۱۳۹۹ و بهعنوان شرکت هوشمند لجستیکی دیجی کالا تأسیس شد. همچنین جت سرویس جدید است که در گزارش دیجیکالا به آن اشاره شده که به زودی رونمایی میشود. از گزارش دیجیکالا اینطور به نظر میرسد که جت به کالاهای سوپرمارکتی اختصاص دارد
منبع: شمانیوز
lk
0 دیدگاه