بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا

در میان لوازم‌خانگی، یخچال و فریزر از مهم‌ترین وسایل هستند که وجودشان در هر خانه‌ای لازم است. برند اسنوا یکی از بهترین تولیدکنندگان یخچال و فریزر و سایر لوازم‌خانگی در ایران است. شرکت اسنوا از سال 1384 کار خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته نقش مهمی در بازار لوازم ‌خانگی ایران داشته باشد. در ادامه با همراه شوید تا بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا را معرفی کنیم.
بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا

در میان لوازم‌خانگی، یخچال و فریزر از مهم‌ترین وسایل هستند که وجودشان در هر خانه‌ای لازم است. برند اسنوا یکی از بهترین تولیدکنندگان یخچال و فریزر و سایر لوازم‌خانگی در ایران است. شرکت اسنوا از سال 1384 کار خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته نقش مهمی در بازار لوازم ‌خانگی ایران داشته باشد. در ادامه با همراه شوید تا بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا را معرفی کنیم.

 

دیگران چه می خوانند:

بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا

 

یخچال دوقلو اسنوا

معمولاً افراد برای خرید یخچال به دنیا یک فضای داخلی بزرگ و جادار هستند تا بتوانند مواد غذایی بیشتری را داخل یخچال قرار دهند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای این افراد یخچال دوقلو اسنوا است. یخچال‌های دوقلو دارای کیفیت بالا و عمر طولانی هستند. شما با خرید از برند اسنوا می‌توانید از گارانتی طولانی‌مدت آن استفاده کرده و حتی تا یک ماه یخچالی که خریده‌اید را به شرکت برگردانید و یا تعویض کنید.

یک مورد دیگر از مزیت‌های خرید یخچال دوقلو اسنوا مصرف انرژی پایین این یخچال است. یخچال‌های دوقلو اسنوا طوری طراحی‌شده‌اند که کمترین مصرف برق را داشته باشند. با وجود امکانات و ویژگی‌های به‌روز و پیشرفته برای این یخچال‌ها، قیمت یخچال دوقلو اسنوا به شکلی تعیین‌ شده که برای خانواده‌های ایرانی مناسب باشد.

 

علت خرید از اسنوا

برای خرید تمامی لوازم‌خانگی ازجمله یخچال و فریزر برندهای مختلفی وجود دارند که محصولاتشان را با امکانات و ویژگی‌های مختلف و همچنین قیمت‌های متنوع تولید می‌کنند. اما چرا اسنوا یکی از بهترین برندها برای خرید یخچال دوقلو به شمار می‌رود؟

در پاسخ به این سوال باید مزیت‌های یخچال‌های دوقلو اسنوا از دید کاربران را بررسی کنیم. یکی از مهم‌ترین علت‌های محبوب بودن این برند این است که قیمت بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا در مقایسه با نمونه مشابه از برندهای خارجی بسیار مناسب‌تر است.

دومین علت خرید مشتریان از شرکت اسنوا این است که شما می‌توانید به‌راحتی  با خرید یخچال دوقلو اسنوا از نمایندگی از خدمات پس از فروش این برند استفاده کنید. شما تا 1 ماه فرصت تعویض و تا 120 ماه می‌توانید از ضمانت کمپرسور یخچال استفاده کنید. برای سایر قطعات نیز 2 سال  گارانتی در نظر گرفته ‌شده است.

 

مدل های یخچال دوقلو  اسنوا

 

مدل‌های یخچال دوقلو اسنوا

یکی از دلایل پیشرفت سریع شرکت اسنوا در فروش انواع لوازم‌خانگی به‌ خصوص یخچال و فریزر این است که این شرکت محصولاتی با تنوع بسیار بالا تولید می‌کند. هر یک یخچال‌فریزرهای این برند دارای خصوصیات، ویژگی‌ها و مزایا و معایبی هستند که آن‌ها را از هم مجزا می‌کند. به همین دلیل برای داشتن یک خرید عالی از این برند با ویژگی‌های مدل‌های مختلف یخچال‌ها آشنا باشید. در ادامه چند مورد از بهترین و پرطرفدارترین مدل‌های یخچال دوقلو اسنوا را بررسی می‌کنیم.

 

1.     یخچال فریزر دوقلو اسنوا 36 فوت کویین مدل SN6-SN5-1018

اگر قیمت یخچال فریزر دوقلو اسنوا از معیارهای مهم در خرید شما است، یخچال SN6-SN5-1018 می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. این مدل از یخچال‌های اسنوا مانند بسیاری از محصولات دارای مصرف انرژی بسیار پایین و بهینه است. برند اسنوا برای یخچال‌های دوقلو خود ویژگی‌ها و امکانات مختلفی در نظر گرفته که باعث می‌شود محصولات تولیدی این برند قابل مقایسه با برندهای خارجی باشند.

برای مثال یخچال دوقلو SN6-SN5-1018 دارای آبسرد کن، سیستم خنک‌کننده قوی، کنترل دما، قفل کودک، نور LED و... است. داشتن فضای 36 فوت و جادار بودن این مدل از یخچال‌فریزرهای اسنوا باعث می‌شود شما بتوانید بدون هیچ مشکلی تمامی مواد غذایی خو را در یخچال قرار بدهید.

 

2.     یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل Sn5-0190 / Sn6-0190

این مدل از یخچال‌های برند اسنوا دارای ظرفیت 36 فوت است که می‌تواند مواد غذایی موردنیاز شما را به‌راحتی در خود جا دهد. یکی از جدیدترین قابلیت‌هایی که اسنوا برای یخچال‌های Sn5-0190 / Sn6-0190 در نظر گرفته این است که این مدل یخچال دارای 6 سنسور برای تشخیص دمای داخلی و تنظیم و نمایش آن و همچنین یک سنسور برای دمای بیرون یخچال است.

از دیگر امکاناتی که یخچال‌های دوقلو Sn5-0190 / Sn6-0190 دارند می‌توان به حالت مسافرت و مصرف انرژی پایین، سیستم سرمایش هوشمند، هشدار برای باز بودن درب و خودکار بسته شدن درب‌ها و همچنین سیستم گردش هوا اشاره کرد.

 

3.     یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN4-2023

یکی از بهترین مدل‌های یخچال دو درب اسنوا مدل SN4-2023 است. این مدل با داشتن یک سیستم گردش هوا می‌تواند هوای خنک را به تمام بخش‌های یخچال برساند و در نتیجه تمامی مواد غذایی را تازه نگه دارد. تمامی قفسه‌هایی که داخل یخچال تعبیه‌ شده از نوع شیشه نشکن هستند که در برابر هرگونه ضربه‌ای می‌توانند مقاومت کنند.

ظرفیت از مدل از یخچال‌های دوقلو اسنوا نسبت به مدل‌های قبلی کمتر است و در حدود 24 فوت است. برای خانواده‌های کم‌جمعیت این یخچال می‌تواند گزینه مناسبی باشد. قیمت مناسب این مدل از یخچال های اسنوا باعث شده بسیاری از افراد این مدل را برای خرید یخچال انتخاب کنند.

 

سخن پایانی

شما برای انتخاب بهترین یخچال فریزر برای منزلتان باید از بین برندهای مختلف لوازم‌خانگی یک مورد را انتخاب کنید. برند اسنوا طراحی زیبا برای تمامی محصولات خود در نظر می‌گیرد و محصولاتی باکیفیت و بادوام تولید می‌کند. علاوه بر این موارد یک برند داخلی است و در صورت به پایان رسیدن گارانتی می‌توانید به ‌راحتی قطعات داخل یخچال را برای تعمیر و تعویض پیدا کنید.

بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟